Data e postimit: 2014-08-02 14:02:24
Lexime: 2574
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1. Muhabeti -Lum për veti !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Së pari duhet të duash vetën ,e pastaj tjetrin ! Mos rri mbas kalit,se të gjuan shqelma ! Nuk është burrëri të vritemi ndër veti !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vdekja i bashkon njerëzit që janë të hasmëruar ndër veti ! 2.Të dhurosh me zemër është bujari ! 3.Bëj si di vetë ,e jo c'thonë të tjerët !
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Alkoholi Shkakton sherre ,vrasje e bela Mjerë ai njeri për veti Që me të bën sefa Përdorimi i alkoholit O njeri Nuk ju sjell lumturi Po ti që për të punon A më thua si jeton ? Pse gjithmonë e tepron ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Tekst kënge
.........."Hala jom i njejti"............ Teksti: 👇 U bo koh që më le ti për ty po , mendoj edhe tani....Hala jom i njëjti më ke përseri mas veti, edhe pse, ti ike e nuk u, ktheve ,më le në , vetmi e m gënjeve... Zemren ma përv...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: Emel Asani · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi. Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
Autori: kiara · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Bijë vendi pikë argjendi. BERAT Një nënë nuk na ka bërë, po një vend kemi të tërë. BERAT Shqiptari shqiptarit nuk ka k'i mburret për trimëri. SKRAPAR Gënjeshtra nuk ka as dorë, as këmbë, as bisht, as rrënjë. BERAT Kur fjala del nga ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com